Lista form dostaw
Zapewniamy naszym klientom wiele możliwości dostawy zamówienia:
KURIER INPOST - PRZEDPŁATA
➤ Zamówienie poniżej 250 zł - koszt 12,90
zł
➤ Zamówienie powyżej 250 zł - koszt 0 zł
KURIER INPOST - POBRANIE
➤ Zamówienie poniżej 250 zł - koszt 14,90
zł
➤ Zamówienie powyżej 250 zł - koszt 14,90 zł
PACZKOMATY INPOST - PRZEDPŁATA
(Mapa wszystkich punktów: LINK)
➤ Zamówienie poniżej 250 zł - koszt 12,90
zł
➤ Zamówienie powyżej 250 zł - koszt 0 zł
PACZKOMATY INPOST - POBRANIE
(Mapa wszystkich punktów: LINK)
➤ Zamówienie poniżej 250 zł - koszt 14,90
zł
➤ Zamówienie powyżej 250 zł - koszt 14,90 zł
Najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy:
Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?
W przypadku dostawy kurierem Inpost, Pocztex i odbioru osobistego nie ma żadnych
ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do
paczkomatów. Największy BOX w Paczkomacie mieści maksymalnie 3-4 pary obuwia.
Informacja! Lista aktywnych paczkomatów jest
na bieżąco
aktualizowana.
Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub
wystąpiła w nim awaria.
Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8:00 –
18:00.
Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego kuriera. Paczkomaty InPost
działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej
porze. Odbiór w punkcie uzależniony jest od godzin otwarcia danego punktu.
Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy
tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. W przypadku wyboru Paczkomatu lub odbioru w
punkcie zostaną Państwo poinformowani
SMSem i mailem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa punktu.
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed
odbiorem! W razie uszkodzenia podczas transportu
prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi
Klienta.